Dostopnost informacij 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Pravica do odstopa od nakupa – vračila blaga

Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, zlasti členov 46c in 43č, v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupljeno blago vrne v 14 dneh od sporočila o odstopu brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na e-naslov shop@telebajsek.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Za pomoč ob sprožitvi postopka vračila blaga smo vam vselej na voljo tudi preko telefonske številke 064 179 279.

Izdelek pošljete skupaj z vašimi kontaktnimi podatki in številko vašega TRR računa na naslov poslovalnice Štore:

teleBAJSEK.si
Cesta Kozjanskega odreda 3
3220 Štore

Zakon o varstvu potrošnikov v 43. členu določa izjeme, za katere stranka po zakonu nima možnosti vračila:

  • Če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe;
  • Če gre za dobavo prehranskih izdelkov in je plastična embalaža odprta in/ali poškodovana,
  • Če gre za dobavo avdio ali video posnetkov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
  • Če gre za dobavo časopisov, revij in periodičnih publikacij;
  • Pri nakupu podaljšane garancije.

Vrnjeno ali reklamirano blago mora biti vrnjeno zapakirano v originalni embalaži brez vidnih znakov uporabe. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa, ter številko vašega transakcijskega računa kamor vam bomo povrnili kupnino.  Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka. Kupnino povrnemo na TRR račun stranke (stroške nakazila krijemo mi) ali na željo stranke v gotovini, če stranka obišče našo poslovalnico.

V primeru vračila iz razloga reklamacije mora kupec vrniti najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Ne sme ga uporabljati . Prosimo, da blago vrnete v originalni embalaži.

 

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene na spletni strani so dokončne glede na dan naročila in ne vsebujejo DDV. Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.

Način plačila je z gotovino ob prevzemu. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju.
Pridržujemo si pravico do napak pri opisu, ceni in roku dostave. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Na strani je objavljena redna cena, ki predstavlja priporočeno maloprodajno ceno dobavitelja za določen artikel, in spletna cena, ki je dostopna vsem uporabnikom teleBAJSEK.si.

Načini Plačila

Izdelke plačate po povzetju, ob osebnem prevzemu ali po predračunu, možno je tudi plačilo z plačilno kartico pri osebnem prevzemu v trgovini. Osebni prevzem izdelkov je mogoč v trgovini teleBAJSEK, na naslovu Cesta Kozjanskega odreda 3 v Štorah, med delovniku od 8.00 – 12.00 in 14.00 do 16.00. in ob sobotah od 8.00 do 12.00.

Pošiljka bo odposlana preko Pošte Slovenije. Če ob dostavi niste dosegljivi, vas bo paket počakal na najbližji poštni poslovalnici, prejeli pa boste obvestilo o pošiljki.

Strošek pošiljanja, če je izbrano plačilo po povzetju je 3,50 EUR oz. po ceniku POŠTA SLOVENIJE.

Ob osebnem prevzemu ni dodatnih stroškov.

Naročeni izdelki bodo najverjetneje odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan od naročila, najkasneje pa v 3 delovnih dneh.

Varnost in varovanje osebnih podatkov

Splošno

Trgovec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Uporaba osebnih podatkov

Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek;
  • naslove za dostavo;
  • firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
  • geslo v šifrirani obliki;
  • kontaktno telefonsko številko;
  • državo bivanja;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Trgovec ne odgovarja.

 

NAGRADNE IGRE

 

(1) Datum začetka in zaključka nagradne igre je objavljen na Spletni strani in/ali Facebook Profilu, kjer nagradna igra tudi poteka.

(2) S sodelovanjem v nagradni igri se šteje, da udeleženec sprejema te splošne pogoje sodelovanja v nagradni igri in pogoje, ki so objavljeni na Spletni strani in/ali Facebook Profilu.

(3) V primeru navedbe nepopolnih, nepravilnih ali neresničnih podatkov (elektronskega naslova oziroma podatkov iz 3. odstavka 8. člena Splošnih pogojev nagradnih iger) si organizator pridržuje pravico, da udeležencu sodelovanje v nagradni igri zavrne ali ga iz nagradne igre izključi.

Udeleženec izgubi pravico do nagrade, če organizator ugotovi, da:

  • udeleženec ni izpolnjeval pogojev sodelovanja;
  • je udeleženec kršil pravila in pogoje sodelovanja v nagradni igri;
  • udeleženec ne želi izpolniti obveznosti v skladu s temi pogoji ali posebnimi pogoji objavljenimi na Spletni strani in/ali Facebook Profilu ali jih ni izpolnil pravočasno;
  • v primeru prijav: če je prijava na kakršenkoli način neustrezna.

V primeru, ko udeleženec izgubi pravico do nagrade, organizator presodi, ali bo nagrado podelil komu drugemu ali ne.

(4) V kolikor pogoji nagradne igre pogojujejo sodelovanje v nagradni igri, s tem da udeleženec predloži skice, risbe, fotografije, video posnetke ali drugo avtorsko gradivo, udeleženec s posredovanjem gradiva organizatorju jamči, da razpolaga z vsemi materialnimi avtorskimi upravičenji na tem gradivu in jih v celoti enkrat za vselej za vse primere prenaša na organizatorja nagradne igre.

(5) S posredovanjem gradiva iz prejšnjega odstavka tega člena udeleženec podaja nepreklicno soglasje za objavo, razstavo, tiskanje, distribucijo ipd., v delu ali celoti, brez omejitev glede transformacij ali obdelave gradiva, v vseh medijih (tiskanih medijih, na spletnih straneh, facebook profilih, oglaševalskih edicijah ali drugih medijih) organizatorja oz. soorganizatorja nagradne igre brez pravice do nadomestila oz. plačila. Hkrati se odpoveduje pravici pregledovati, odobriti, nasprotovati kakršnemu koli načinu uporabe gradiva, uredniški izbiri ali izgledu materiala.

(6) V primeru, da je udeleženec izžreban oziroma izbran za nagrajenca, ta s prevzemom nagrade podaja nepreklicno soglasje k sodelovanju z organizatorjem oz. soorganizatorjem v smislu fotografiranja nagrajenca za potrebe oglaševanja oz. objav tako pridobljenega gradiva v vseh medijih (tiskanih medijih, na spletnih straneh, facebook profilih, oglaševalskih edicijah ali drugih medijih) organizatorja oz. soorganizatorja nagradne igre brez pravice do nadomestila oz. plačila. Hkrati se odpoveduje pravici pregledovati, odobriti, nasprotovati kakršnemu koli načinu uporabe gradiva, uredniški izbiri ali izgledu materiala.

 

PREVZEM NAGRAD

(1) Udeleženec je kot nagrajenec upravičen do prevzema nagrade, če ga o nagradi v dogovorjenem roku obvesti organizator oziroma administrator Spletne strani in/ali Facebook Profila.

(2) Nagrade so obdavčene po Zakonu o dohodnini. Nagrajenec je zavezanec za plačilo dohodnine v skladu z Zakonom o dohodnini (drugi prejemki, med katere spadajo tudi nagrade). Akontacijo dohodnine obračuna in odvede organizator nagradne igre oz. soorganizator ali sponzor, ki zagotovi nagrado.

(3) Za prevzem nagrade mora nagrajenec ob pisnem pozivu organizatorja predložiti naslednje osebne podatke: ime in priimek, točen naslov stalnega bivališča, kraj bivanja, davčno številko in davčni urad. Za potrebe obveščanja o prevzemu nagrade nagrajenec sporoči tudi kontaktno telefonsko številko.

Če nagrajenec v roku 48ur poslanega poziva ne predloži potrebnih podatkov, izgubi pravico do nagrade brez pravice do kakršnegakoli nadomestila.

(4) Organizator s pisnim pozivom iz odstavka (3) tega člena nagrajenca obvesti o načinu prevzema nagrade. Nagrado lahko organizator na lastne stroške pošlje na naslov, ki ga je sporočil nagrajenec, prevzem nagrade pa je možen tudi osebno v službenih prostorih organizatorja na Cesta kozjanskega odreda 3, 3220 Štore.

 

SERVISNE STORTIVE

ZA VSE STORITVE JE IZDAN RAČUN S KATERIM SE LAHKO UVELJAVI GARANCIJA/ REKLAMACIJA/ DOBROPIS

VSAKO POPRAVILO JE IZVEDENO STROKOVNO

REKLAMACIJ NA PROGRAMSKO OPREMO NI

V PRIMERU NEPLAČILA STORITEV / BLAGA JE PREDMET POPRAVILA PRI NAS DO PORAVNAVE STROŠKOV, PRIDRUŽUJEMO SI 45 DNEVNI SERVISNI ROK

ČE SE STRANKA V 60 DNEH OD PRIČETKA (SERVISNI NALOG) POPRAVILA NE ZGLASI PO PREDMET POPRAVILA ZANJ NE ODGOVARJAMO

REKLAMACIJE UPOŠTEVAMO V ROKU 14 DNI IN ČE PREDMET POPRAVILA NI BIL MEHANSKO POŠKODOVAN

GARANCIJSKI ROK NA POPRAVILO NAPRAV JE 30 DNI OZ. ČE NI DRUGAČE PREDPISANO

 

ZA PODATKE NA DISKU IN PRENOSNIH MEDIJI NE ODGOVARJAMO, RAZEN, ČE NI VNAPREJ DOGOVORJENO

ZA STVARI POSLANE PO POŠTI NE ODGOVARJAMO

PREVZEM POPRAVLJENE OPREME JE MOŽEN MED OBRATOVALNIM ČASOM POSLOVALNICE

ZA SERVIS, PRODAJO, INFORMACIJE IN REKLAMACIJE SMO DOSEGLJIVI MED DELOVNIM ČASOM IN NA TELEFONSKI ŠTEVILKI

 

Anže Jager s.p.

aCOM PC&GSM SERVIS, servis mobilnikov in računalnikov, Anže Jager s.p.
Cesta na Svetino 4
3220 Štore
Matična številka: 6997023000
Davčna številka: SI95594868

Na vrh